Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Blog για την τυπογραφία!

Καιρό τώρα θέλω να δημιουργήσω ένα blog στο οποίο θα ανεβάζω τις δυσκολίες και πως αυτές αντιμετωπίζονται στο χώρο του τυπογραφείου. Με λίγα λόγια πως θα εφαρμοστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όλα όσα σκεφτόμαστε οι γραφίστες, στην πράξη.
Θα προσπαθήσω, λοιπόν, τώρα που το πήρα απόφαση σε τακτά χρονικά διαστήματα να βάζω και ένα πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε και λύσαμε στο τυπογραφείο για να βοηθήσω την κοινότητα των γραφιστών να δίνουν λύσεις σε παρόμοια προβλήματα.
Βλέπετε οι μηχανές δεν λειτουργούν όπως ο υπολογιστής. 
Οι μηχανές έχουν πραγματικά μέρη, το χαρτί δεν έχει πάντα την αντίδραση που περιμένουμε, το μελάνι περνάει από κυλίνδρους και πάει λέγοντας....
Εννοείται ότι είμαι στη διάθεσή σας να προσπαθήσω να δώσω λύση και σε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίσατε και εσείς.


www.lyhnia.com

4 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ..ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ..ΜΠΡΑΒΟ.ΔΟΥΛΕΥΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ.ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙ.ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα. Ευχαρίστως, αν μπορώ, να λύσω όποια απορία έχεις. Μπορείς αν θέλεις να μου τηλεφωνήσεις, ή να γράψεις τις απορίες σου εδώ και να τις απαντήσω με επόμενο ποστ.
    Το τηλέφωνο της εταιρείας είναι 2103410436, εσωτ. 105.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑ ΣΩΣΤΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΠΡΟΕΚΤΥΠΩΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΑ ΣΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΒΓΗΚΑΝ ΑΨΟΓΕΣ.ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΤΗΛ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΤΟ ΤΗΛ ΙΣΧΥΕΙ..ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή